dijous, 24 de maig del 2012

Un equip

Molt bones, avui us vull parlar de que es un equip.

Un equip es un cunjunt de persones que tenen entre ells  una compenetració , que pensen i actuen amb intel·ligència i reflexes,  com el F.C.BARCELONA. Lliga, Intercontinental, Copa de Europa, Copa del Rey, Copa Catalunya, ETC.

El Barça sens dubte és més que un club. No hi ha equip al món que hagi guanyat tant com el Barça. Tenen la unitat del grup, l'amor al color català i la samarreta blaugrana.

Jo sóc blaugrana, amb al pare de jove debia anar entre 90 o 100 vegades al Nou Camp. Vaig veure bon futbol i també va haver de tot : van perdre,  van guanyar de tot una mica, empatar també. Jo i l'Oscar ( va ser el meu millor amic)  vam anar a fer xuts junts a la masia per fer unes proves. Al final ens van dir "bé, bé, ja us trucarem si ens  interesseu, xao". Prometíem pero res, al final l'Oscar va morir i jo  vaig deixar el fútbol.


4 comentaris:

  1. El Barça és una canya, juga molt bé, val la pena. Pero tu el que has de fer és fer els articles parlant del Barça, sense després parlar de morts ni de coses angunioses, no val la pena, t'anirà bé fer-ho així, segur! S'ha de mirar envadant sempre!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Olga, perdoneu, no tornarà a passar. M'ha coastat refer la meva vida . Ara he de tirar endevant,el passat, passat està. Els meus articles son la vida que feia. Tambe he d'oblidar.

      Elimina
  2. Soy el compañero Franc y veo muy bien que seas del Barcelona, pero yo de ti me cambiaba al Madrid, porque creo que es ¡¡mejor equipo que el Barcelona!! Respeto que tu seas del Barcelona. El Madrid tiene un pedazo de equipo de futbol, tiene goleadores, dos o tres grandísimos pasadores y una defensa impresionante. Su punto débil es que como son muy atacantes se olvidan de la defensa y encajan goles de infantiles, pero el Madrid tiene un equipazo.

    ResponElimina
  3. Franc, cada uno, que sea del equipo que sea. Se tiene que tener un respeto del equipo que se elige en su vida. yo perdonarme soy de un equipo que ganó todo y mas.

    ResponElimina