dijous, 19 d’abril del 2012

ELS ANY DE LA VIDA


Els anys a la vida passen volant. Quant més treballes, mès ràpit passen. Aprens de tot durant la vida.
 Es un parany , sempre estàs i no estàs,  sempre pensant amb el  que has de  fer i el que has fet. Avui al tren, a la parada de Martorell entra un senyor amb bastò, seu al meu costat i em veu el ferro de la cama i el braç inútil  i em comenta “noi, perdoneu-me, vas patir un accident?”Jo li contesto :” sí senyor”, i em diu “tu t’has preguntat el perquè t’has quedat un altre cop a la vida” i li he contestat : “penso jo que alguna cosa he de fer amb aquesta vida , deu dirà.”
Consell per tothom: Parleu i deixeu parlar , per favor,  i també escolteu i deixeu escoltar.

6 comentaris:

  1. S'ha d'estimar a la teva familia i cuidar-la...tens raó ,podem fer quelcom a la vida.

    ResponElimina
  2. OLGA, GRACIES PEL TEU COMENTARI. M'AGRADA TAL I COM PROJECTES LA TEVA ESTIMACIO A LA TEVA ESTIMADA FAMILIA. LA ESTIMACIO A LA FAMILIA ES MOLT IMPORTANT.

    ResponElimina
  3. Molt bones Xadi. Molt profunda en realitat la teva entrada. Segons el meu parer, l'objectiu de tota societat hauría de ser que tots ens estimessim com si fosim realment familiars. Sería generalitzar el comentari de l'Olga.
    Que trobeu l'equilibri, companys.

    ResponElimina
  4. Desde luego la vida pasa mas rápido de lo que piensa uno , bueno estés como estés si aun puedes defenderte aunque sea un poquito vale mas de lo que uno piensa.

    Según el accidente, si por casualidad te puedes valer por ti mismo aunque sea un poquito "Es como si hubieras vuelto a nacer" y si encima lo puedes contar , vale mas de lo que se puede pensar.

    ResponElimina
  5. ALBERT VENTURA:
    Yo creo que la burguesia junto con el poder (dinero) es lo que manda; y eso de ayudarnos entre todos se ha acabado, sin embargo si todo el mundo pensara como tu, creo que iriamos mejor.
    Bueno gran y querido amigo te deseo todo lo mejor siiiii! pero alto antes YO que tu.

    ResponElimina
  6. JORGE. Si, de acuerdo, que si puedes defenderte puedes ir viviendo. Gracias a mi fuerza ando y hablo, me defiendo bastante bien gracias a todos los neurólogos que me han ayudado a recuperarme. Gracias a todos y a todas.

    ResponElimina