dijous, 24 d’abril del 2014

HISTORIA DE VIDA



Bones, sóc en Xavi de Vilafranca del Penedès, un noi molt optimista amb moltes ganes de tirar endavant, ex-futbolista del club de VILAFRANCA DEL PENEDÈS, amb moltes ganes de viure.
Treballava en el món del recanvi de cotxe i era un futbolista de FC.Vilafranca de 3a divisió. Feia rafting amb amics al poble de Sort. Sopàvem molt al restaurant Genil de Vilanova, tot era molt bo.
El que va passar es que a la corba de Canyelles em va aixafar un fitipaldi, va matar a la meva novia Isabel i el meu gran amic Óscar.
El meu enfoc de vida es fer feliç a la meva família que ho  ha passat molt malament. Crec que a la vida s’han d’aprofitar tots els millors moments , que n’hi han molts.
Vaig quedar fet un vegetal, ni caminava, ni parlava...tot m’ho feia a sobre. La meva força a la vida m´ha donat una altre oportunitat, vaig estar a la Vall d’ Hebrón, mútua metal·lúrgica a Cabrils, amb el millor neuròleg d’Europa i ara, estic a  Trace, molt positivament.
Els meus nous objectiu es recuperar-me, tot i més del que pugui arribar, trobar la meva noia i  formar la meva família.
Com a plans de futur, vull fer feliç a la meva família, ajudar la gent accidentada sinó puc treballar i viatjar amb molt amb els meus futurs fills, ensenyar-los-hi  la part positiva de la vida , i  ah!, a com conduir un cotxe també!

4 comentaris:

  1. ¡Hola Xavi! Yo también jugaba al fútbol, en el San Gabriel, de portero y luego en el Rayo Adrianense de centrocampista. Me alegra mucho que te tomes, la vida, con esta filosofía, después de haber pasado lo tuyo, pero la vida es así, no la he inventado yo. Adiós Xavi y espero que te mejores.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Buenas Sr.Barbi os saludo, yo el futbol y sobretodo mi xica eran mis hobbies. Debías ser buen porterazo y prometedor pero se nos acabo barbi, ahora toca infomatica ok Barbi,nos han petado la vida, ahora por todas ok.

      Elimina
  2. HOLA Xavi jo tambe crec que s'ha d'aprofitar la vida tot el que es pugui. A mi també m'agradaria ser pare i fer àvia a la meva super mare.
    Que tu passis molt bé, perque ja arriben les vacances!! Adeu company!.

    ResponElimina
  3. Eric preparat perque tu mereixes tot i mes, jo vaig vivint les vacances, recuperare tot el que pugui, i mes endevant la vida Eric Adeu

    ResponElimina