dijous, 16 de febrer del 2012

Primera entrada

Bon dia,  aquet és el meu primer Bloc. Espero que  us agradi.  Em presento sóc el Xavi Margalef Rivero, tinc 38 anys i des d'aqui explicaré anècdotes de la meva vida i de la meva passió per l'esport.

Món universal, no sóc un boig, sóc una persona humana creada pel deu nostre señor. L'any  1994 vaig fer una resurrecció,  em van picar amb el cotxe. Jo era un superfutbolista de  tercera divisió, abans vaig jugar a tercera i segona regional, 8 anys jugant al F.C. Vilafranca.  També vaig jugar a l'Espirall, i Guardiola de  Font Rubi.

A part del futbol també practicava rafting, cueving, puenting i balls de saló, com el rock,xa-xa-xa, Twist, Tango, bolero, etc.

6 comentaris:

  1. Muy buenas Xavi, yo antes también jugaba a futbol de portero. Era muy bueno, no me metian ni un gol. Mi tio era el entrenador y decian los otros jugadores que yo tenia enchufe!!!!!

    ResponElimina
  2. HOLA XAVI.- POR SER TU PRIMER BLOG, LO HAS HECHO MUY BIEN. FELICIDADES, Y SIGUE.
    YO TAMBIEN HE JUGADO AL FUTBOL, PERO NO ERA NADA BUENO COMO TU Y PACO, YA QUE LA VIDA ME LLEVO FUERA DE BARCELONA MUCHOS AÑOS, POR MI TRABAJO, POR ESO ESCRIBO EN CASTELLANO.
    PARA QUE ME VAYAS CONOCIENDO TE DIRE QUE TE DOBLO LA EDAD Y ALGO MAS.
    UN ABRAZO.
    Manel

    ResponElimina
  3. Paco ja es normal, avui dia i fa 20 anys, qui tenia un enchufe allà on fòs,aquest sempre sortìa beneficiat i aixi va ser el teu cas. Perquè nano, no hi ha mes.. per on no raja no plou.Xadi EL Rei.

    ResponElimina
  4. Tranquilo sr Manel, la edat no pasa nada, todo son las fuerzas de la persona y las ganas de vivir. Lo importante es continuar luchando por la vida. Porque si yo te contara,estuve muerto, un fitipaldi mató a mi novia, a mi amigo, y a mi casi me mata el muy .....
    Supongo que vos andará bien por la vida, y las ganas de luchar y vivir no te pueden faltar!!!!! XADI.

    ResponElimina
  5. Peró ets aquí i estás viu,una festa,tio! Olga

    ResponElimina
  6. correcto,pero no todo es una fiesta, tanta fiesta mira como he acabado.Con 20 años juvilado a causa de un gravisimo accidente de tràfico,es por esto que yo creo que la vida no es un juego ni una fiesta es una supervivencia porque si no vigilas te la juegas X.M.R.

    ResponElimina